2010. július 27., kedd

Bemutatkozik a csoport

Úgy gondolom hiánypótló a csoportunk Debrecenben, hiszen hosszas keresgélés után sem találtam a szoptatással kapcsolatban felmerülő dolgokkal foglalkozó csapatot.
Így aztán vettem egy nagy levegőt és belevágtam. Szerencsére hamar találtam helyszínt, és márciusban sor kerülhetett az első klubos beszélgetésre.
Azóta remek csapat gyűlt össze, akik az időjárás viszontagságaival dacolva, gyakran sokat utazva jönnek rendületlenül!
Köszönöm nektek!
És természetesen nem egyedül jönnek az anyukák, hiszen mindenki hozza szoptatott babáját, a nagytesót, és persze van olyan baba aki a pocakban csücsülve kíséri anyukáját.
Március óta minden hónap harmadik szerdáján találkozunk 10 és11 óra között.
Fő témánk a szoptatás, az ezzel kapcsolatban felmerülő problémákról beszélünk, megosztjuk egymással tapasztalatainkat, örömeinket, segítünk egymásnak, támogatjuk egymást. Természetesen másról is esik, esett már szó, például beszélgettünk az éjszakai gondoskodásról is.
Én úgy gondolom sokszor nehéz eligazodni az egymásnak ellent mondó tanácsok áradatában. Az alkalmainkon a szoptatással kapcsolatos naprakész információk átadásával próbálok segíteni a résztvevőknek, hogy jól informált döntéseket tudjanak hozni.


2011. májusa óta a debreceni Máltai játszótéren találkozunk minden hónap harmadik csütörtökén 10-12 között!

2011. decemberétől a közös beszélgetésünket minden hónap harmadik szombatján tartjuk 14-16 óra között. A helyszín változatlan, a Máltai játszótér játszószobája.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése